Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 89
Pokaż wszystkie komentarzeByłam ostatnio świadkiem rozmowy jak podkręcić motocykl zeby w dowodzie rejestracyjnym nie przekraczał wymogów na kat. A1, a w rzeczywistości był o wiele mocniejszy. Sposobów jest mnóstwo. Więc nie oszukujmy się, 125cc to może nie jest szał w mocy, lecz ok. 70% z nich gdy już ustawa wejdzie w życie, będzie mocniejsza. Przewidując najgorszy scenariusz. W razie poważnego wypadku, media i cała ta otoczka będzie obwiniała motocyklistów WSZYSTKICH jako ogól a nie, tych którzy bez prawa jazda kat A pomykają na 125-tkach. Czy oby napewno takiego rozgłosu chcemy?
OdpowiedzAle Tak jest Cały czas:) I tak do tej pory gdy jest wypadek motocyklowy obwinia się motocyklistów. A skuterki motocykle były przerabiane na większą moc i tak jest i będzie i tak zostanie :) Nic to nie zmieni uwierz mi :) jeśli Prawo z kat B na motocykle wejdzie. Bo już teraz ludzie sobie śmigają na motocyklach i to bez prawka :) Jeździć to każdy głupi potrafi. Tylko nie każdy potrafi używać resztek rozumu. Pozdrawiam
OdpowiedzTeraz też obwiniają i co z tego? Jakoś mnie to nie rusza i jeżdżę dalej, zamiast się mazać. Tak tak nie oszukujmy się ludzie jeżdża bez prawa jazdy i giną, i nie potrzebują do tego podkręconej 125. Skąd te 70 %?, jakieś źródło? Badania? Najgorszy scenariusz? Że ktoś gdzieś coś tam powie? Faktycznie nie ma nic gorszego... na samą myśl nie mogę spać że będą gadali! Jeśli jednoślady staną się codziennością to przestaną wzbudzać takie zainteresowanie a co za tym idzie temat motocykli przestanie być atrakcyjny dla pismaków.
OdpowiedzA czy teraz masz inny rozgłos, no bez jaj, i tak za wszytko są winni motocykliści, po równo z kibicami, a to że 125 może być zabójczo szybkie nic nie zmieni, i przy tych, 120 do 140 które osiąga orginalna 125 (biegówka) można już się rozstrzaskać, a to że cagiva mito, może być wyżyłowana do 54 KM to nic nie zmienia, bo przecież i tak, przy prędkości ponad 200 km/h nie ma znaczenia czy lece, na 125cc3 czy 1000cc3, ten artykuł poruszył coś ważniejszego, uderzył w to, że motocylkiści chcą być niszową grupą, by być czymś za czym ludzie bd się oglądać, i przyznaj ze taka jest prawda, nie ważne czy yosimura czy DD to łeb się mało nie urwie przechodniom, a jak leci Chopper, to laski sciągają majty przez głowę, i taka jest prawda i to jest piękne, a ci którzy chcą to zatrzymać dla siebie, boją się że ludzie przestaną zwracać na nich uwagę, jak teraz na zwykły samochód, bo przecież jeśli nie jesteś na pasach to nie patrzysz nawet w ich stronę, ale jak to mówią coś za coś, możemy bardzo wiele zyskać, tracąc na ( niewiem jak to nazwać dobrze a le może to) niespotykalności :D, pozdrawiam LwG.
OdpowiedzA ja słyszałem że wojna będzie. Mam kupować Kałacha? Poza tym skad te 70%? A nie np. 75, albo 65?
Odpowiedzczysto teoretycznie napisane te 70%. jak chcesz to możesz napisać 75 :)
OdpowiedzNo to właśnie pokazuje ile warte jest to twoje teoretyzowanie ;)
OdpowiedzNikt teraz nie przedstawi Ci faktów jak będą wyglądały drogi gdy ta ustawa przejdzie. Musimy się o tym przekonać, a w komentarzach przedstawia się swoje zdanie i w swoim komentarzy mogę teoretyzować ile tylko chcę :)
Odpowiedz